www.fretki.org.pl

fretkorum - i wszystko jasne ;)
Teraz jest 18-08-2019 1:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24-01-2009 15:23 
Avatar użytkownika
Fretkoaktywny
Fretkoaktywny
Kobiety
Nocne Marki
Offline

Dołączył(a): 21-05-2008 11:57
Posty: 776
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Kobieta
fretki: Gangster, Vito [*], Nabu
Płyta z plexi :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27-01-2009 19:44 
Avatar użytkownika
Loża szyderców
Loża szyderców
Kobiety
OSY
Nocne Marki
Offline

Dołączył(a): 05-06-2008 8:07
Posty: 5735
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: Kobieta
fretki: Piorun + Tiger vel Parszywek+ Menel
Fredziu[*]
Bessi- owczarek niemiecki
Baśka[*]dla papugi
Kitka, Dante-Amazonka modrobrewa Kurika
Ignis napisał(a):
Płyta z plexi :mrgreen:


Taka prosta, przeźroczysta
:? muszę mego namówić :lollol:

_________________
Obrazek

Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27-01-2009 19:59 
Avatar użytkownika
Fretkoświr
Fretkoświr
Kobiety
OSY
Offline

Dołączył(a): 04-08-2007 15:25
Posty: 4316
Płeć: Kobieta
fretki: Kimi(*):(, Zochulec(*) i na współwłasność Koko;)
http://pl.youtube.com/watch?v=XDyqlgyLn ... re=related




:lollol:

_________________
Obrazek

Kup Pan fretkę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03-06-2009 11:53 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Nowicjusz
Kobiety
Offline

Dołączył(a): 25-12-2007 9:41
Posty: 102
Lokalizacja: Piława Górna
Płeć: Kobieta
fretki: Felek
Witam serdecznie po dluzszej przerwie :)
Niestety w tym roku i mnie dotyczy ten problem, poniewaz moj Felek nauczyl sie (po nieskonczenie wielu nieudanych probach) wskakiwac na parapet i jedyne co go interesuje to wlasnie okno :( dlatego tez poszukuje kogos, kto wykonuje takie siatki na zamowienie na terenie Dolnego Slaska. Mozecie kogos polecic?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03-06-2009 12:52 
Fretkociekawski
Fretkociekawski
Kobiety
Offline

Dołączył(a): 08-08-2007 8:34
Posty: 386
Lokalizacja: Opole
Płeć: Kobieta
fretki: Fretulek[*] Engie[*] Fable[*] Frosti[*] Foxi [*], Tosia[*] i Tufik[*]
my mamy siatki w oknach. ostatnio odwiedziła nas znajoma mająca fundację dla zwierząt, ma w domu około 80 kotów i była zachwycona naszymi siatkami.
wymieniając okna zamówiliśmy od razu z tymi moskitierami, ceny nie pamiętam bo to było kilka lat temu.
okna wymienialiśmy w firmie oknoplus którą bardzo polecam
niestety nie widzę na stronie producenta zeby mieli swoją filię w dolnośląskim http://www.oknoplus.com.pl/?pid=8&woj=104
ale proponuję Ci popytac w innych firmach zajmujących się sprzedażą i montażem okien.
nasze siatki są mocowane na takie metalowe COŚie przykręcane śrubkami.

-- dodano: Śr cze 03, 2009 13:54 --

coś takiego jak na zdjęciu 5 tylko u nas tych zapinek jest dużo więcej
http://www.oknoplus.com.pl/?pid=39

_________________
Obrazek

http://jeremiimamatestuja.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03-06-2009 15:36 
Avatar użytkownika
Fretkoaktywny
Fretkoaktywny
Offline

Dołączył(a): 05-08-2007 16:55
Posty: 865
Lokalizacja: Zambrów, woj. Podlaskie
Płeć: Mężczyzna
ala nie boisz sie ze frety rozbroją tą moskitierę?
gdy patrze na nie w pracy to jestem za bardzo przekonany ze sie nie nadają
moje nie probuja sie wspinac na okna, czasem jedynie wąchają czy drapia w ramy, ale nie ostawiam ich samych nigdy z oknem otartym wiec ten problem w sumie mnie nie dotyczy, ale chyba wkoncu bedę musial zamocowac jakąs siatkę na lato, zeby spokojniej moc otwierac okno, tylko pojawia sie jeden problem, guzik znakomicie sie wspina, i nie chciałbym go zobaczyc na samej gorze, bo zejscie w dol nie bedzie juz takie proste

_________________
Melcia
Guzik


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03-06-2009 16:31 
Fretkociekawski
Fretkociekawski
Kobiety
Offline

Dołączył(a): 08-08-2007 8:34
Posty: 386
Lokalizacja: Opole
Płeć: Kobieta
fretki: Fretulek[*] Engie[*] Fable[*] Frosti[*] Foxi [*], Tosia[*] i Tufik[*]
fretki nie mają dostępu do parapetów.
moskitiery są na wypadek gdyby nagle jakimś cudem nauczyły się latać
znając moją Dziuńkę wcale bym się nie zdziwiła gdyby faktycznie kiedyś tak się stało

_________________
Obrazek

http://jeremiimamatestuja.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03-06-2009 19:16 
Avatar użytkownika
Fretkoaktywny
Fretkoaktywny
Offline

Dołączył(a): 05-08-2007 16:55
Posty: 865
Lokalizacja: Zambrów, woj. Podlaskie
Płeć: Mężczyzna
aha no to w takim wypadku moskitiera jak najbardziej powinna wystarczyc, choc z drugiej strony jesli freta przy uchylonym oknie dostanie sie za okno, to myslę ze dosc szybko rozbroi moskitiere bo bedzie jej tam niewygodnie i bedzie probowala sie uwolnic, w tym wypadku myslę ze bezpiecznie jest zostawic okno otwarte na osciez, wtedy frety moze nie beda sie za bardzo interesowac moskitiera

_________________
Melcia
Guzik


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10-08-2009 8:16 
Avatar użytkownika
Fretkociekawski
Fretkociekawski
Offline

Dołączył(a): 06-08-2007 10:23
Posty: 371
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: Nie określono
fretki: Wacuś[*] i Pepusia [*] zawsze będę tęsknić, Rocky - pies
Ja też apeluję do wszystkich o szczególną ostrożność.
Wczoraj Wacław przeszedł sam siebie. Mam zabezpieczony balkon tzn.mam wydzieloną część balkonu, na której Wacław może sobie spacerować, pozosostała część oddzielona jest płotkiem o wysokośći 90 cm, płotek nie ma żadnych poprzeczek i szczebelków po których łobuz mógłby się wspiąć, a jednak.....
Wczoraj ok. 7,30 Wacław został wypuszczony z klatki i jak to najczęściej robi pobiegał trochę i poszedł do transportera stojącego w jego części balkonu, na małą drzemkę. Ja przekonana, że on tam sobie nadal śpi nie zaglądałam co chwilę, bo przcież balkona zabezpieczony wiec spoko.
Ok. 8,15 mój mąż stojąc na balkonie w pozostałej części krzyczy: "Kasia jakaś fretka biega po parku"
Ja pędem na balkon Wacaława nie ma, pędem na dół i oczywiście Wacław wracał już ze spaceru, spotkałam go już pod blokiem.
Wyskoczył z II piętra na trawę poszedł na spacer do parku i wrócił :shock: zobaczył mnie podbiegł i skierowała się do drzwi klatki. Trzęsłam się cała i nie mogłam się uspokoić. Zapakowałam łobuza i pognałam do zaprzyjaźnionej wetki na oględziny, poza pościeraną brodą wszystko ok.
Okazało się, że przysunął transporter do płotka i najprawdopodobniej z transportera wskoczył na płotek przeszedł na drugą stronę a następnie wyskoczył pod barierką na trawnik.
Na całe szczęście wczoraj była niedziela i mały ruch na ulicy, bo park jest po drugiej stronie ulicy. Aż boję się myśleć co mogło się stać. Ale jak widać nie ma 100% zabezpieczeń przed ogonami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10-08-2009 9:44 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Nowicjusz
Kobiety
Kolegium FFR
OSY
Offline

Dołączył(a): 06-08-2007 12:49
Posty: 60
Płeć: Nie określono
fretki: Ritka[*]
Beatrycze napisał(a):
Ignis napisał(a):
Płyta z plexi :mrgreen:


Taka prosta, przeźroczysta
:? muszę mego namówić :lollol:


my mamy zamontowane plexi - było testowane przez fretki i sprawdziło się;

zainteresowanym mogę podesłać fotki ( muszę zrobić)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10-08-2009 9:50 
Avatar użytkownika
Modefretorzy
Modefretorzy
Kobiety
F.A.A.
Offline

Dołączył(a): 13-09-2008 22:33
Posty: 1704
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Kobieta
fretki: Fredzio [*] 23.07.2008-22.03.2014
Misia ur. ok. 04.2008
Zuzia [*] 08.2007-13.10.2014
Śnieżynka ur. ok. 05.2009
Melba ja jestem bardzo zainteresowana, proszę o zdjęcia :)

_________________
Stowarzyszenie Przyjaciół Fretek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10-08-2009 9:53 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Nowicjusz
Kobiety
Kolegium FFR
OSY
Offline

Dołączył(a): 06-08-2007 12:49
Posty: 60
Płeć: Nie określono
fretki: Ritka[*]
to dzis po pracy zrobię:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10-08-2009 9:58 
ZBANOWANY
Avatar użytkownika
Fretkociekawski
Fretkociekawski
Offline

Dołączył(a): 12-07-2009 11:57
Posty: 359
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: Kobieta
fretki: Bella 24.05.2009r.
macie jakiś pomysł na Bellę? wchodzi po firance na parapet i do okna ma rzut beretem.. :roll:

_________________
ObrazekObrazek
guganie-bezcenne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10-08-2009 10:02 
Avatar użytkownika
Fretkoaktywny
Fretkoaktywny
Kobiety
Nocne Marki
Offline

Dołączył(a): 21-05-2008 11:57
Posty: 776
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Kobieta
fretki: Gangster, Vito [*], Nabu
Zizi napisał(a):
macie jakiś pomysł na Bellę? wchodzi po firance na parapet i do okna ma rzut beretem.. :roll:

Siatki w oknach, albo ściągnąć firany.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10-08-2009 10:06 
ZBANOWANY
Avatar użytkownika
Fretkociekawski
Fretkociekawski
Offline

Dołączył(a): 12-07-2009 11:57
Posty: 359
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: Kobieta
fretki: Bella 24.05.2009r.
siatki takie na komary czy jakieś mocniejsze ?

_________________
ObrazekObrazek
guganie-bezcenne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10-08-2009 10:07 
Avatar użytkownika
Fretkoświr
Fretkoświr
Kobiety
Nocne Marki
Offline

Dołączył(a): 18-04-2008 16:55
Posty: 3169
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Kobieta
fretki: Ciri [*], Franek, Simon, Sfinks (Parówa!), Majka
Szynszyle: Chill i Chilla + Chillątka
Psy: Certa, Dingo
Im mocniejsze tym lepsze, poza tym skróciłabym te firanki

_________________
Obrazek
CZŁONEK STOWARZYSZENIA PRZYJACIÓŁ FRETEK KOORDYNATOR WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE - kontakt: 796-330-380


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10-08-2009 10:08 
Avatar użytkownika
Modefretorzy
Modefretorzy
Kobiety
F.A.A.
Offline

Dołączył(a): 13-09-2008 22:33
Posty: 1704
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Kobieta
fretki: Fredzio [*] 23.07.2008-22.03.2014
Misia ur. ok. 04.2008
Zuzia [*] 08.2007-13.10.2014
Śnieżynka ur. ok. 05.2009
Zizi, poczytaj od początku temat, wiele tu jest przykładów na zabezpieczenia.

_________________
Stowarzyszenie Przyjaciół Fretek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10-08-2009 10:12 
ZBANOWANY
Avatar użytkownika
Fretkociekawski
Fretkociekawski
Offline

Dołączył(a): 12-07-2009 11:57
Posty: 359
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: Kobieta
fretki: Bella 24.05.2009r.
ok zaraz zabieram się do czytania
firanki są ok. pół metrowe więc nie są drugie ale mała robi wspinaczkę po grzejniku i zaczepia się a dalej to już jasne...

_________________
ObrazekObrazek
guganie-bezcenne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11-08-2009 9:26 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Nowicjusz
Kobiety
Kolegium FFR
OSY
Offline

Dołączył(a): 06-08-2007 12:49
Posty: 60
Płeć: Nie określono
fretki: Ritka[*]
http://yfrog.com/0vp8104969jx

nasz balkon


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11-08-2009 9:44 
Avatar użytkownika
Modefretorzy
Modefretorzy
Kobiety
F.A.A.
Offline

Dołączył(a): 13-09-2008 22:33
Posty: 1704
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Kobieta
fretki: Fredzio [*] 23.07.2008-22.03.2014
Misia ur. ok. 04.2008
Zuzia [*] 08.2007-13.10.2014
Śnieżynka ur. ok. 05.2009
Sprytnie pomyślane, dziękuję za zdjęcia :)

_________________
Stowarzyszenie Przyjaciół Fretek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12-08-2009 11:23 
Avatar użytkownika
Zaglądacz
Zaglądacz
Offline

Dołączył(a): 08-08-2009 11:21
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Kobieta
fretki: W marzeniach...
Gdyby to była samica- Kostka
Gdyby to był samiec- Budyń ( Budyś )
Melba napisał(a):
http://yfrog.com/0vp8104969jx

nasz balkon


Hmmm... na prawdę dobrze przemyślane :handgestures-thumbup:

Ojej jak ja pomyślę o moim balkonie :(

_________________
Oto mój bloog o zwierzątkach.
Pierwszy wpis FRETKI !!!!

http://gryzonoszynszyl.bloog.pl/index.html?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12-08-2009 11:34 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Nowicjusz
Kobiety
Kolegium FFR
OSY
Offline

Dołączył(a): 06-08-2007 12:49
Posty: 60
Płeć: Nie określono
fretki: Ritka[*]
i tanio - co najważniejsze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12-08-2009 14:19 
Avatar użytkownika
Fretkociekawski
Fretkociekawski
Kobiety
OSY
Offline

Dołączył(a): 02-05-2009 10:26
Posty: 363
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Płeć: Kobieta
fretki: Myszka-moja słodka psotnica :*
Esek-słodki różowiutki nochalek :*
Frycia-maleńki aniołek[*]
Na szczęście nie posiadam balkonu,więc problem nie istnieje(dla mnie)co do okien to moje dziewczyny jakoś kiedy są już na oknie nie kombinują,ale też ja mam okna starego typu (takie skrzynkowe-mieszkam w kamienicy)i robię taki przekładaniec z okien(jedną część z klamką zamykam,drugą połówkę przymykam do tej zamkniętej i znowu część z klamką na to i nie ma problemu)dopływ świeżego powietrza jest a babska się nie przecisną(chyba,że się zmniejszą do wysokości 1 cm -co jest raczej niemożliwe):)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12-08-2009 14:33 
Avatar użytkownika
Fretkociekawski
Fretkociekawski
Offline

Dołączył(a): 06-08-2007 10:23
Posty: 371
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: Nie określono
fretki: Wacuś[*] i Pepusia [*] zawsze będę tęsknić, Rocky - pies
Melba napisał(a):
http://yfrog.com/0vp8104969jx

nasz balkon


pomysł super :D muszę pokombinować czy u mnie nie da się czegoś takiego zainstalować, po ostatniej wycieczce Wacława i skoku z II piętra nie spuszczam go z oka nawet na chwilę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12-08-2009 17:12 
Avatar użytkownika
Fretkoświr
Fretkoświr
Nocne Marki
Kobiety
F.A.A.
Offline

Dołączył(a): 26-08-2008 16:36
Posty: 2433
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Kobieta
fretki: PRAWIE SAME TCHÓRZYKI(w tym cztery żaby...;-)

Bafii :* Moja kochana szczypawko..22.09.2011
Zosiek:* Ty cholerniku mały ..........01.06.2012
Gabi *7 lat z nami......29.04.2014
Zuzia,Zulejko *8 lat ze mną .Pierwsza pchełka .....3.05.2014
No cóż u mnie zainstalowana siatka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b5 ... d34a8.html TŻ sprawdza ją po każdej wizycie dziewczyn.Nie uszkodziły jej więc do dobrze rokuje.A w oknach mam Firany(zasłony wedle yuska) są śliskie więc frecie sobie odpuściły. :twisted:

_________________
Koordynator Regionalny FAA warmińsko-mazurskie i podlaskie
członek Stowarzyszenia Przyjaciół Fretek

Jestem tu nawet gdy mnie nie widać ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL